woensdag 20 februari 2013

Cocoon baby slaapzak

Ok ok, mijn beste vriendinnetje word aankomende zomer dus mama.. Daarom maak ik nu allemaal babydingen.. En ik heb dus gelijk een goed doel voor alle rommeltjes! Ik vind het namelijk niet leuk om doelloos iets te maken wat vervolgens ergens in een la verdwijnt! Nou ja, wie wel?

Patroon:
http://mammathatmakes.blogspot.com.au/2012/04/snuggle-cuddle-cocoon-crochet-pattern.html?m=1

De mama van deze blog kon het in anderhalf uur, dat lukte mij zeker niet! Heb 'm ook iets groter gemaakt en HDC gebruikt ipv DC. Dus dan heb je wat meer steken nodig om tot hetzelfde resultaat te komen.

In plaats van knopen heb ik houten kralen van een oude ketting gebruikt, ziet er super leuk uit!

De wol verloopt van zichzelf van kleur, gewoon van de Wibra ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten